Αποστολές & Επιστροφές

Αποστολές & Επιστροφές

Σε ποιες περιοχές γίνονται αποστολές προιόντων;

Αποστολή προϊόντων πραγματοποιούμε σε όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ευρώπη με τη χρήση υπηρεσίας courier.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

Για παραγγελίες άνω των 60€ η αποστολή γίνεται δωρεάν σε όλη την Ελλάδα. Για παραγγελίες κάτω των 60€ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 3€. Το κόστος των μεταφορικών ενδέχεται να αλλάξει ανάλογα με το βάρος και τον όγκο του δέματος. Οι άνωθεν τιμές αφορούν προϊόντα έως 2kg.

Αν πληγώνετε με αντικαταβολή υπάρχει επιπλέον χρέωση 2€. Υποσημείωση : Παραγγελίες άνω των 100€ εξυπηρετούνται ΜΟΝΟ με προεξόφληση (τραπεζική κατάθεση ή πληρωμή με κάρτα).

Χρόνος Παράδοσης:

Οι συνήθεις χρόνοι παράδοσης είναι οι ακόλουθοι:

  • Χερσαίοι προορισμοί: 1-3 εργάσιμες ημέρες
  • Νησιωτικοί προορισμοί: έως 3 εργάσιμες ημέρες
  • Δυσπρόσιτες περιοχές: έως 5 εργάσιμες ημέρες

Παραδόσεις προϊόντων γίνονται τις καθημερινές εκτός αργιών. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προιόν;

Στέλνουμε στο χωρο σας άτομο από την συνεργαζόμενη κούριερ όπου σας φέρνει το νέο προιόν και ταυτόχρονα παραλαμβάνει αυτό που θέλετε να επιστρέψετε. Η διαδικασία θα κοστίσει 7€ (το κόστος μετάβασης, το κόστος επιστροφής και το αντικαταβολικό). Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς αρκεί το προϊόν και η αρχική του συσκευασια να είναι άθικτα και να υπάρχει η απόδειξη λιανικής ή σε περίπτωση δώρου η κάρτα αλλαγής. Για να προχωρήσετε με τη διαδικασία μας στέλνετε ένα email στο info@divfashionkids.gr όπου θα μας γράψετε τον κωδικό προϊόντος, το λόγο επιστροφής και αναλυτικά τα στοιχεία σας. Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται εντός 20 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν. Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Προσοχή, τα έξοδα αποστολής, επιστροφής και αντικαταβολής ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται στην επιστροφή χρημάτων. Επιστροφές ΔΕΝ γίνονται δεκτές για τα είδη που βρίσκονται σε έκπτωση.

Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προιόν. Τι κάνω;

Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση. Αν παρ’ όλα αυτά παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε, στείλτε μας ένα email στο info@divfashionkids.gr, και εμείς θα αναλάβουμε τα έξοδα επιστροφής (εξαιρείται το κόστος αντικαταβολής) και θα σας αποστείλουμε έναν πιστωτικό κωδικό ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν, τον οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σε μία επόμενη αγορά σας. Το ηλεκτρονικό πιστωτικό κουπόνι που θα σας σταλεί μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός έξι (6) μηνών.

Επιβαρύνομαι με το κόστος επιστροφής;

Αν αλλάξατε γνώμη για μία αγορά σας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Αν το λάθος είναι δικό μας, αν δηλαδή παραλάβατε λάθος προϊόν ή ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εμάς τους ίδιους. Το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.